søndag den 29. marts 2009

Der ud af...

Der sker rigtig meget for tiden, så nu skrives der igen lister for ligesom at holde styr på tingene.

En uge med fuld skrue på arbejdet. Møde to aftener, volleyball stævne med indlagt løb tirsdag og så lige et enkelt filtekursus torsdag.... Det gav bagslag fredag. Trætheden var til at tage og føle på, og energien lig nul. Det rakte kun lige til lidt strik og ellers afslapning.

Der er startet op på en sommertop i bomuldsgarn.

Muldvarper 017 Farven er mere turkis end billedet afslører

Muldvarper 016

Stort TILLYKKE til begge vores piger.

Onsdag blev yngste blev 22 år og lørdag blev mellemste 26 år, og havde derfor inviteret til pigefrokost. Al maden havde hun selv stået for, så det var kun hjælp til anretning og oprydning, der var brug for. Det gør jeg gerne som tak for alle de gange, hun har hjulpet herhjemme.

Ældste var på "forbold-træningslejr" i nærheden, og var lige hjemme og vende.        Tju hej hvor det går....

Et par timers arbejde ved computeren, er det blevet til i dag. Vaccinationer til udenlandsrejser er et stort område ude i praksis, og da jeg endnu ikke har være på kursus, så kræver det lidt ekstra, når man skal råde omkring profylakse og vaccinationer til så eksotiske områder som Mexico og Sydafrika for både børn og voksne... men spændende er det.

Muldvarper 022

Der er andre, der også har "forårs-travlt".

Herfra hvor jeg sidder, kan jeg tælle langt over 50 mulvarpeskud. HVORFOR skal de være i haven, når nu der er flere tønder land god muldjord lige på den anden side af hækken ???

Det dejlige solskin lokker til en løbetur, men lad os nu se hvad det bliver til......

4 kommentarer:

Lene sagde ...

tillykke med begge børnene og det er godt med sedler, når hjernen er i fare for nedsmeltning.

Ha en god mandag :-)

Helle K. sagde ...

Tillykke til dine to unger :)
Jeg elsker farven på din top.
God uge :)

Jette sagde ...

Den ser spændende ud den top, glæder mig til at se den færdig. Og muldvarpene vil også være her, også selvom der er marker hele vejen udenom, mærkelig kræ...

Jette sagde ...

Lene - Tak, ja man må aflaste, hvor man kan ;)

Helle - Tak. Jeg kan se, du kan li' farven, den minder om den du har på på billedet ;)

Jette - mønstret er fra det lille hæfte, der var med Hendes Verden forrige uge, deri er toppe bare lilla.