søndag den 1. marts 2009

Oven vande igen...

Jeg er oven vande igen.....

Lørdagen forsvandt i søvnens tåger, og det blev ikke til megen strik eller andet.
Ved aftenstide blev det dog bedre, og efter indtagelse af te og franskbrød med honning vendte bøtten...... Har ikke haft feber, så hælder nok mest til teorien om at det har været en form for forgiftning ...

Nappede dog lige ni timers nattesøvn i et stræk... og efter et bad og lidt morgenmad, var jeg klar til at tage på kursus igen.

Her forsøgte vi os ud i rundstrik bl.a. sokker..... det er absolut ikke min spidskompetance... og bliver det heller ikke, men teknikken kan jo bruges i mange andre sammenhænge. Derudover lavede en del andre prøver med forkortede rækker, hvilestillinger og norsk strik.
Trætheden var dog til at ta' og føle på og indimellem stod de "små grå" på stand by....

For en sjælden gangs skyld bestilte vi aftensmad på den lokale Café, og er nu klar til at se "Livvagterne"

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Åh hvor er det dejlig læsning -jeg håber at din uge er godt igang :-)

Jette sagde ...

Shabby - Tak ja, nu er det halve af ugen snart gået....

Madame sagde ...

Jeg håber, du er helt rask igen, Jette. Dit strikkekursus lyder bare så spændende - det var sådan noget jeg burde tage mig sammen til ;-)