lørdag den 9. juni 2007

Dagen...


For 18 år siden startede dagen gråt og lidt fugtigt, men det klarede op senere.... heldigt for vi skulle ha' gæster (mange) i telt og garage, og skulle fotogaferes i haven. Fotograferingen kom til at forgå indendørs, men da gæsterne begyndte at komme, kom også solen.... og vi havde en kanon fest :)) ....så i morges, da jeg kom op, stod disse ved min kaffekop.... og jeg som troede han havde glemt det.
Alt tyder på en dejlig dag, vejret kan ikke blive bedre. Vi skal til sommerfest med ti af vennerne, som også var med for 18 år siden, så vi bliver nok som unge igen, skal danse og feste i den lyse, lune sommernat. Det er på sammenskudsbasis, og vi skal medbringe forret..... det bliver noget med rejer i chili, hvidløgstun og peberrodslaks, ih hvor jeg glæder mig....
Må hellere se at komme igang, da der er mange ting, der skal ordnes i dag.... skal også ha' tid til at heppe på håndboldpigerne ... det er der vist behov for....

Ingen kommentarer: