onsdag den 31. oktober 2007

Gave sjov...


Har lige set denne spøg her og besluttet at forsøge mig, så er der jo spændende om der er nogen, der melder sig her..

Retningslinierne for at deltage er:

Jeg lover at sende en fin hjemmelavet gave til de første 3 personer, der skriver en kommentar her, og som vil være med til at sende gaver på vandring. Jeg ved endnu ikke, hvad gaven vil være, og jeg kan ikke love, at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den, inden der er gået 365 dage - det lover jeg! Det eneste jeg beder dig om at gøre til gengæld, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog.

De 3 bloggere skal samtidig sætte dette indlæg på deres egne blogge

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

hej Jette... det er en kanon ide;-)
Men jeg har allerede meldt mig til på lisestrik, og jeg ved ikke om man kan være på 2 steder;-))