mandag den 25. januar 2010

Jeg gør det, meeeen…

Det er en travl ting at være ene hjemme på matriklen…

Husbonden er på studietur med arbejdet… Det betyder så bare, at jeg er (også) er blevet fodermester…. hmmm….

Nu er det ikke nogen hemmelighed, at jeg absolut IKKE er morgenmenneske, så det er noget af en udfordring at skulle iklæde sig hue, fleecetrøje, overtræksbukser, store støvler osv. for så, kl. 6,30 at bevæge sig ud i kulden

Fugle 003

og fodre og vande dyr både i stald og i lade, inden man kan få et varmt bad, før den egentlige arbejdag begynder….

Samme seance gentager sig ved aftenstide… Dog skal jeg ikke muge ved dyrerne, jeg er simplet hen ræd for at gå bag dem.

Hvad skulle man dog gøre uden gode naboer…

Succesen gentages de næste dage…. 

3 kommentarer:

Frøken Solhat sagde ...

brrrr.....tænker på dig lige nu og her hvor det er tid TRÆKKE ARBEJDSTØJET PÅ. GOD DAG ;0)

kokken sagde ...

...hvor er det godt at du har gode naboer der kan træde til! Jeg ved virkelig hvordan jeg ville gribe sådan en opgave an. Måske var jeg flyttet hjemmefra og havde ventet på normale tilstande ;o)kh fra vest....

Jette sagde ...

Frøken Solhat - nu er der kun EN morgen tilbage :)

kokken - gode naboer er guld værd og der er normale tilstande igen fredag :)