onsdag den 14. april 2010

Det er en ommer…

Forår 052

…… der køres gylle i omegnen….

7 kommentarer:

Annettes space sagde ...

Åhhhhh....det er bare så surt.....

Sidst jeg boede på landet var næstnærmeste nabo svinebonde og efter et par om'ere med vasketøjet fik jeg lavet en aftale med ham om at han ringede til mig dagen FØR han kørte gylle ud....Det fungerede fint de år jeg boede der ....

Jette sagde ...

Annette - det er ikke den nærmeste nabo, det er bare i luften generelt,
(husbonden tog chancen) ;)

Annettes space sagde ...

Hej Jette....Jeg HAR sendt en mail med opskrift på brød.....

Anonym sagde ...

Øv...ja, det er en ommer :-)

Lene sagde ...

Surt show :-)

Frøken Solhat sagde ...

.....en af de sikre forårstegn Jette :0)

Jette sagde ...

Annette - Tusind tak :)

Anne - Lene - Solhat - Det er bare SÅ fristende at få vasketøjet ud på snoren, men træls at man efter badet fornemmen en speciel odeur...