søndag den 30. maj 2010

Hilsen fra nord..

Jeg har modtaget en hilsen

award beautiful blogger

fra Dortheivalo, på hvis blog, det altid glæder mig at læse med hos. Tak for det.

Her vises billeder af den smukkeste natur og af Dorthes flotte håndarbejder og fortælles om hverdagen med familien.

Reglerne for awarden er som følger:

Kopier Awarden ind på din blog.
Tak og link til den som har givet dig den.
Link til 7 andre og spred lidt glæde.
Fortæl 7 ting om dig selv

De syv ting:

  1. vil gerne være sammen med mange mennesker, men har meget brug for ene-tid
  2. vil gerne have et rent og ryddeligt hjem, men synes rengøring er sisyfosarbejde
  3. har mange ideer, men får kun udført en brøkdel af dem
  4. er glad for have med blomster og grøntsager, men hader orm og kan ikke li’ at få jord på fingrerne
  5. bryder mig ikke om katte, men fodre alligevel naboens, når de (dagligt) kommer på besøg
  6. er meget glad for min familie, og bekymrer mig ofte unødigt omkring den
  7. har stor glæde af at læse med på (rigtig) mange blogs, men er dårlig til at få kommenteret….

Da spøgen har floreret i blogland et stykke tid, og jeg ikke helt har styr på hvem, der har deltaget, synes jeg bare, at de der har lyst, skal tage udfordringen op.

Ingen kommentarer: