mandag den 14. juni 2010

Togtur…

For én, som ikke så tit kører med tog, er det noget af en oplevelse, at sidder der med strikketøj, MP3 og drikkelse…..

Pladserne i stillekupeen var udsolgt, så rundt omkring blev der snakket godt og grundigt, højt og uden filter på den femtimers togtur….

HOLD DA OP, det er ikke småting, der bliver diskuteret..

Arbejdspladser blev rakket ned, ledere fik hele armen om, hvor dårlige ledere de var, og det ved navns nævnelse. Vennekredsen blev gennem diskuteret mht. både kærester, elskerinder og tvangsfjernet barn..

….så er det godt, at man kan putte propper i ørerne og høre en bog…..

Ellers en totalt afslappet weekend i godt selskab. Fik tjekket en del forretninger ud, og så bare hygget indendørs med strik, snak og motorløb….. Det blæste jo nærmest en halv pelikan og en smule regn blev det også til, så ingen nydning på en ellers dejlig terrasse.

I morgen mødes mellemste og jeg til lidt spisning, inden vi sætter kursen mod Gigantium, for igen at blive som en på 30, og derefter ikke kan høre en sk… i ugen efter.

Det bliver SÅ godt…..

3 kommentarer:

Helle K. sagde ...

God koncert - jeg er ikke sikker på, at mine trommehinder kunne klare det ;)

Annettes space sagde ...

Pyyyh ja, det er ikke småting man kan blive tvunget til at lægge ører til i sådan eet tog :(
Næste gang du skal så langt, husker du at bestille plads i en stillekupé i god tid :-)
Jeg håber koncerten levede op til forventningerne :-))

Jette sagde ...

Helle - det var en fed koncert, og jeg havde ørepropper i.

Annette - pladserne i stillekupeen var udsolgt... :(

Forventningerne blev indfriet til fulde...