lørdag den 4. september 2010

Lys lørdag…

Ups, der var godt nok mange, der havde fundet vej til Husflidsmessen i går formiddags, men det var ligesom om, det tyndede ud over middag.

Der var rigtig mange stande med ting og sager til scrap-booking og kortlavning, men også patchwork og porcelænsmaling var rigt repræsenteret, for ikke at glemme smykkefremstilling…. hold da op…

Garn og glas var der selvfølgelig også, pile-og papirflet, trædrejning og dukkefremstilling.. og sikkert meget mere..

Jeg lod mig friste af lidt stof i friske farver, forhåbentlig bliver de til et par babytæpper…

Et par kit til smykkefremstilling, mest for at prøve teknikken……opdager så nu, at der ingen instruktion er indlag!!   Ha, men finder nok ud af det…

Viborg 009

Bomuldsritråd, mest brugt til patchwork syet over pap, (som jeg jo ikke gø’r så meget mere, men det er godt at ha’ på lager).

Det samme gælder de to spoler hør, som på sigt måske bliver til en halsklud, strikket på maskine, og endelig lidt uld, der skal strikkes sammen med noget brunt fra lageret, til en vest.

 

På den nye computer,er derligesomet ellerandet galtmedmellemrumstasten. Den virker ikke rigtigt ihøjre side. Der skal rammesnæsten inde midt på for at denvirker, det ka’ da ikkeværerigtigt.                                        Hvergangjeg har skrevet en tekst, må jeg ignnem det hele for at sætte mellemrum. Jeg mener, der er da ingen grund til at dener så lang, hvisikke den virker over det hele, vel….

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en "høst" Jette :-)
deterdairriterndeatmellemrumstastenikkevirker :-)

Jette sagde ...

Anne - i den grad irriterende

Annette's space sagde ...

Hahaha tastaturer der driller kan jeg snakke med om. Her begyndte det med o der ind imellem forsvinder, nu a og e også begyndt at have det svært. Det betyder at jeg læser korrektur indtil flere gange inden jeg trykker på "send"..