mandag den 9. juli 2007

Endelig lidt nyt....

Der har været rigtig meget at se til den seneste tid, og derfor er det ikke blevet til meget her på siden, men det bliver der forhåbentlig rådet bod på ......

Tiden er gået med et par studenterfester, fejring af et par svigerbørn, ....dimission af storebror i Århus, dimission af storesøster i Ålborg, fest og farver og bespisning af omkring 80 mennesker i laden .......

.....hvor alt gik som det skulle, og selvfølgelig var der jo også ind imellem arbejde at passe....

Håndarbejde er det ikke blevet til meget af.... Et par rækker på zig-zag tæppet er alt .......
MEN.... så fredag tog jeg er rask beslutning........... og meldte mig til MS3.

Garn havde jeg ikke noget af, og måtte hurtigt vælge.
Valget faldt på New Zealand Lammeuld fra Filcolana i mørk brun og med bronce perler. Egentlig ville jeg gerne ha' haft en lidt tyndere garn, men det var ikke sådan lige at opdrive...... det må så blive næste gang.




Resultatet af weekenden strik er da vist også faldet rimelig heldigt ud.... måske man lige kan ane perlerne....



Er godt igang med 2. clue, og glæder mig bare til i morgen, hvor den står ferie på og så skal der strikkes igennem.

Glemte helt at fortælle, at der er kommet ny bærbar pc'er indenfor i hjemmet, så her går også lidt tid med at lære alt det nye at kende.....

1 kommentar:

Jette sagde ...

Du kan tro at det tynde garn slet ikke passer med mine fingre, de kramper helt til og føler ikke at have fat i noget. Dit ser virkelig lækkert ud i tykkelsen og flot med bronzeperler. En livline er et stykke løst garn man trækker gennem alle maskerne på en udvalgt pind og så flytter op som man kommer frem. Så kan man altid trævle op til det punkt og samle maskerne op igen. Det har været vist et sted kan bare ikke huske hvor, hvis jeg finder det sender jeg et link...