søndag den 7. oktober 2007

Dejlig dag..

Vi havde en dejlig dag ældste datter og jeg...... når man altså lige ser bort fra køen ved tunnelen, både på vej ud og på vej hjem...
Vi osede rundt i byen et par timer, og faldt da også over et par ting, der absolut måtte med hjem. Fruen købte ny frakke, og den blev sort i år. Et par fødselsdagsgaver blev det også til, aldrig har jeg været i så god tid med det.....

Nu bliver man jo sulten af al den jagt, så vi testede lige menuen på Cafe Viva, og det kan anbefales.

Herefter gik turen til messe... Nu ved jeg ikke rigtig, hvad jeg havde forventet, men det var nok ikke lige det, som jeg troede, det var......
Hvis man står overfor at skulle om- eller nybygge, og søger noget bestemt, var der måske ideer at få, men når man bare ville se, så.....
Der var mange spabade, fliser og have ting, brændeovne og rigtig mange stande fra pengeinstitutter, investerings og ejendomsfirmaer.... jeg skulle nok ha' sat mig mere ind i, hvad det var...

Jeg hører gerne andres mening..

Efter ca. 1½ time gik turen igen nordpå og ældste tog med. Vi hyggede os med god mad og gammeldaws æblekage (som HP lavede) til dessert. Aftenen gik med mere snak og Hit med sangen....

Datteren ville hjem i sin egen seng, og der er forlængst tikket en sms ind.... "Jeg er kommet godt hjem, tak for en dejlig dag....."
Kære datter...tak i lige måde...

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejlig tur. Men hvorfor vil de hjem i deres egen seng? Øv, når de lige er kommet. Men var vi ikke også sådan selv, dengang vi flyttede hjemmefra?

et cetera sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig dag - jeg ville dog nok også have troet at Boligmessen var mere a la inspiration til indretning - men alt det andet lyder som om det var lige efter forventning :-)

Jette sagde ...

Sister - den unge dame bor sammen med kæresten, så det er nok derfor..

Et cetera - der var nok det jeg havde forventet.. mere boligindretning, præcis...ha

Lene sagde ...

Ja vi endte med ikke at tage afsted, for det var det der jeg havde frygtet ;-)

Helle K. sagde ...

Det er dejligt med en stor, dejlig datter - jeg nyder min, selvom hun endnu ikke er flyttet hjemmefra.

Jette sagde ...

Lene - du brugte dagen mere fornuftigt...

Helle - det skal du gøre ..... pludselig er de store og flytter...