fredag den 14. marts 2008

Jeg MÅ igang...

Fire arbejdsdage og to laaaange aftenmøder trækker altså tænder, og det mærkes rundt om i kroppen.... det værker lidt her og der, hovedet er tungt, men der er ingen tid til restution lige nu.

Har lovet yngste at lave mad til fødselsdags-komsammen.....og det er i aften..... heldigvis er der gjort forberedelser...

Op af fryseren er taget cupcakes, som skal pyntes, små frikadeller tilsat lidt forskellig fyld og krydderi, pizzasnegle, og nu skal der laves wraps med laks, kyllingespyd, tunmousse, gulerods og agurkestave... brød og dressing klarer den unge dame selv.... men SÅ er der jo lige det, at det hele skal fragtes til Århus.... derfor ingen besøg i fredagsbar i dag :(

Over middag, starter mors "diner transportable", og køreturen tilbringes med god musik i højtalerne...

Når det hele er stillet an, smutter jeg ud af døren og ta'r over til ældste, hvor der er tilbudt overnatning. Glæder mig....

I morgen regner jeg med lige at tjekket et par butikker ud, nu jeg er kommet hjemmefra, inden turen igen går nordover, hvor yngste skal med, for der er dømt påskeferie for hende...

NU går jeg i gang....

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det må være dejligt med sådan en "diner transportable" - menu'en lyder god :-)

Unknown sagde ...

Det er da lige det du gør - - - - knus til dig.

Lene sagde ...

sikke en dejlig mor og tak for skubbet, for nu går jeg i gang med at bage :-)

kokken sagde ...

hold da fast (fest) for en energi.... jeg tror jeg er nødt til at tage en slapper for jeg bliver da helt forpustet ;-) Kærlige hilsner herfra ....