mandag den 27. oktober 2008

Tidlig godnat...

Matheden og trætheden har indhentet mig.....
Det har været en "rigtig mandag" på arbejde i dag.
Telefonernes ubønhørlige kimen, et par akutte skader.... tidsplanen skrider... og overarbejde....


Lækker aftensmad, bestående af ovnbagt ørred (fanget og leveret af svigersønnen) med masser af gulerødder i tændstikstave og fintsnittede porrer, dertil lækker hollandaisesove og kartofler.... i mens røres der sammen til lækre boller, da gemalen i morgen har fødselsdag, og det skal kollegaerne nyde godt af, dertil skal de have lidt ost og hjemmeslynget honning..... uhm.

Der kan sættes kryds i kalenderen, for jeg er på vej ind under dynen, og det er ganske usædvanligt, at det sker SÅ tidligt, men jeg MÅ forsøge at være frisk temmelig tidlligt i morgen, da endnu en kursusdag venter......

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med din gemal, Jette! Han er heldig, at hans kone har bagt boller til at tage med på jobbet :-)

Jette sagde ...

Madame - Tak for det.. Jeg "lagde" til bollerne, og da de havde hævet, ordnede han selv resten. Jeg havde vist brugt for meget surmælksprodukt, de hævede næsten ikke.... øv,øv