onsdag den 12. november 2008

Som andre

Også her, som blandt mange andre, holdes onsdagsfri, og det er tiltrængt, for hold da op, hvor er jeg (stadig) tung og øm i hele kadaveret.....

For ligesom at få lidt motion, er jeg startet på at løbe igen, (og jeg bliver da ikke mindre øm, end jeg plejer....) Tirsdag er også volleyball aften, så efter en tur på motionscykel og løbebånd, var det to timers volley. Torsdag er det, direkte i motionscentret efter arbejde, hvor der cykles, løftes jern (bob, bob) og løbes, og så afsted igen en tur enten lørdag eller søndag.... jo, man skal være glad, så længe motivationen er der.....

I morgen er det i "min" klinik, der holdes møde i sygeplejerskegruppen, og dermed mig, der står for arrangenemtet. Efter en omgang vidensdeling omkring både børne- og udenlandsvaccinationer, har jeg tænkt mig at byde på kaffe og æbleskiver, for ligesom at markere, at det snart er ...jul....

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg melder mig til gruppen af onsdagsfrie...
du går da godt nok til den, med al den motion ;-)

Lene sagde ...

Hold fast Jette, hvorfor bor jeg ikke lige i nærheden af dig, sikke en rollemodel du er. Godt gået!

Jette sagde ...

Anne - Velkommen, hvor dejligt. Motionen... ja, så længe det varer ha, ha.... :)

Jette sagde ...

Lene - Husbonden hepper og er med hele vejen... og MEGET standhaftig... du er velkommen :)