lørdag den 10. oktober 2009

Næsten nye vinduer og sorte pletter…..

Husbonden er igen på kursus hele weekenden, så jeg er alene hjemme… helt ene, og det har jeg bestemt ikke noget imod.

Fredag var jeg en tur hos klipperen, og det er blevet kort, måske nok lidt for kort, men det gror hurtigt ud igen, så pyt….

Senere måtte der lidt tøjindkøb til…… absolut ikke en ynglingsbeskæftigelse, men med hjælp fra en frisk, flink og hjælpsom ekspedient, kom der fine sager med hjem, selvfølgelig i lilla, ha….. nu mangler bare støvlerne.

collage tøj

Formiddagen i dag er brugt på den helt store udrenselse…. Vi har ikke, som andre skal ha’, fået nye vinduer, men det føles næsten som om, efter en omgang vask og pudsning både inde og ude, og nu kan resten af weekenden gå med det der er sjovt.

Stærkt inspireret fra flere sider, gik jeg på jagt med kameraet. Troede det ville blive svært at finde syv ting i sort, men det blev til mange flere…..

Collage sorte pletter

… og for at det ikke hele ikke skal blive for dystert, så er der altså lidt blåt indimellem.

Nu lidt frokost, så kigge på billederne fra ferien, sende til familien i Tyrkiet, syning og strik, sport i tv og pludselig er det tid at gå i seng.

4 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Imens du sidder og kigger ud af dine nypudsede ruder, vil jeg lige spørge dig, hvor du har købt tøj - det ser lækkert ud :)
God lørdag.

Jette sagde ...

Helle - Ha, ha, jeg laver skam "noget".... hmm.
Tøjer er købt Hos "Nielsen" i Metropolen i Hjørring. Ekspedienten kunne huske mig fra foråret, ved ikke lige om det var for noget godt eller ..... ;)

Lene sagde ...

Ha, her hjælper det ikke at pudse vinduer, mange er punkterede og lige nu er de alle total "moget" af al den sandblæsning :-)

Hyg dig med sådan en ene weekend, og det tøj ser da rigtig lækker ud :-)

Jette sagde ...

Lene - Du skal nok få lov til at pudse vinduer, senere ;)
Kommer til at "bo" i det ene par bukser...
Jeg hygger mig, tiden går i slow :)