torsdag den 17. december 2009

Lidt har også ret..

Det lyder til at hele landet er dækket af sne, men her et stykke nord for Limfjorden, har vi kun fået et tyndt lag, som jo bare gør landskabet lidt kønnere at se på….

Dec. måned 004-1 

Gårdspladsen præsenterer sig også fra den pæne side…

Dec. måned 005

…. dog er det hundekoldt, for det blæser en halv pelikan….

I går og i dag er der blevet købt julegaver, og der mangler kun et par stykker, måske de indkøbes i morgen.

Der er lavet dej til vaniljekranse, og hvis ikke det var fordi, jeg har glemt at købe æg, var der også blevet lagt til svenske chokoladekager, (det må også blive i morgen eller lørdag eller søndag…)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg hørte i vores lokale radio, at det på Lolland blæser 5 pelikaner...så dernede må det da så være rigtig meget koldt :-)

I Sorø er vi også sluppet for de store snemængder. Det der er kommet, er lige tilpas...

Der skulle ikke gerne komme ret meget mere, i morgen skal vi have gæster fra både jylland og København :-)

Jette sagde ...

Anne - Her måtte godt falde lidt mere.
Forhåbentlig kommer gæsterne frem, I må have en rigtig god dag. :)

et cetera sagde ...

Jette - hold så op! Gider ikke høre om næsten færdige julegaveindkøb og hjemmebag ;-)

Jette sagde ...

et cetera - jamen, her er det som hos jer, dejlig afslappet og ro på. Husbonden havde fri onsdag og der afholdt vi julegave-raid. I dag er jeg ene hjemme (husbonden er til julefrokost) derfor bager jeg, mandag og tirsdag skal jeg arbejde så..... planlægning ha, ha ;)

Lene sagde ...

Nå men jeg går i gang i morgen med julegaver, julemadsindkøb og julepynt, mandag juletræspyntning hos min far, småkagebag tirsdag og juletræsfældning, julekonfekt onsdag og voila torsdag er det juleaften :-)

Ha det godt :-)

MollyMy sagde ...

Dejligt med juleforberedelser. Vi bagte også vaniliekranse igår, anden omgang ;o)
Kram Birthe

Jette sagde ...

Lene - Sådan, planlægning er ordet.

MollyMy - Velkommen her.
I går blev vaniljekransene også bagt her, jeg tror, vi klarer den med én omgang :)