fredag den 13. juli 2012

Forsøg...

Så gik min pc'er i sort eller nærmere lilla...... kun to ikoner på en lilla skærm er der at se..

I et par dage var der advarsler om, at jeg ingen antivirus program havde, men det mente jeg da, at jeg havde....

Blev bedt om at sende penge for et eller andet program, det undlod jeg, da jeg jo mente at pc'eren var sikret... Nu må svoger træde til og redde, hvad reddes kan...


Så nu skal jeg finde ud af at blogge fra min IPad...
Hvordan mon billeder sættes ind???

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jette du må fortælle mig, når du finder ud af det med billeder og Ipad...for det bøvlede jeg lidt med, da jeg ville lave et indlæg mens jeg var i Ålborg og min pc ikke lige var i nærheden...

Jette sagde ...

Det vil jeg fortælle dig, Anne.... altså hvis jeg finder ud af det😉

Frøken Solhat sagde ...

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig Jette så jeg håber der er andre der kan.......jeg er ikk eså avnaceret endnu ;0)

Det er bare irriterende når computeren bøvler - håber du finder en løsning :0)

Knus og god sommer

Dorthe

Janne Jacobsen sagde ...

Søde Jette - den slags advarsler kan man ikke sidde overhørig. Dem skal man handle på øjeblikkeligt!
Antivirus-programmet er computerens immunforsvar.

Jette sagde ...

Anne - tak, nu vil jeg prøve om jeg kan finde ud af det ☺

Frk. Solhat - jeg finder ud af det, også god sommer til dig og dine

Janne - det ved jeg, men det skulle være ok, iflg min " livline"

Anonym sagde ...

Jette du skal downloade en app til din Ipad..den kan enten hedde
Blogwriter ...pris ca 12 kr
eller
Blogpress... pris ca 30 kr

Blogpress fungerer bedst synes jeg :)