fredag den 27. juni 2008

Tankevækkende...

Ex-kollegaerne sad bænket, og smagte på varerne, da jeg endelig kunne indfinde mig, og hvor var det dejligt at se dem igen.
Der blev delt knusere ud til højre og venstre, kommenteret, snakket og grinet.

Kort tid efter kunne 14 kvinder iagttages, komme gående gennem byen for at indtage La Casita, hvor den mere alvorlige del af sammenkomsten skulle forgå. Vi blev beværtet på bedste vis.... og kunne knap trille derfra.
Endnu var vi ikke klar til at skilles, så lokaliteterne blev inspiceret. Peter Bådsmand blev overvejet, men quinderne trængt mest til kaffe.... og hvem boede lige i nærheden..... ja, gæt engang...

Selvfølgelig .... jeg ville gerne gi' kaffe... det eneste jeg bad om, var at de alle skulle skridte matriklen af

så jeg lige kunne få ryddet stuen for vasketøj, aviser og strikketøj....

En sprang til at lave kaffe, andre fandt skåle til chips og slik.... men ingen tilbød at gøre rent, så istedet hyggede vi os med alskens godter, og de, der var interesserede, fik set bold på tv.

Vi blev opdateret på alle fronter, mest omkring vores børn og deres liv, vi fleste har trods alt kendt hinanden og arbejdet sammen i omkring 20 år....

.... og således forsvandt et par timer alt for hurtigt....

Hurtigt talt sammen, kom vi til det resultat, at ca. 15 personer har forladt afdelingen indenfor de sidste 2 år.... det er da tankevækkende...

3 kommentarer:

Lene sagde ...

der er opbrud overalt.Men jeg fik at vide i går, at Hjørring ingen sygeplejerske mangel har, mon det gælder alle afdelinger, for ellers må de gerne komme til Aalborg :-)

Og den med lige at gøre noget, mens vi fjerner overfladerodet, den kender jeg :-)

Anonym sagde ...

Ja, det er, Jette - godt at du har "omstruktureret" - og dén der med at skridte matriklen af - den kendte jeg ikke - men den er noteret til senere brug :-D Bortset fra dét - sikken dejlig dag - jeg gad godt det dér Løkken Bryghus!!!

Jette sagde ...

Lene - ja, det er der, men det plejer der ikke at være netop på den afdeling...

Et cetera - det er jeg også glad for :) Vi hyggede os gevaldigt - alle tre steder ...