onsdag den 3. december 2008

Mørke dage.....

Håber det vender i dag...

Når ikke noget på hjemmefronten..... er bagud med både kalenderlys og adventskrans....

for.....

....der skal flyttes en del støv og "hybelkaniner" før julekasserne findes frem fra gemmerne... håber det sker i dag.. har ikke haft mange ledige stunder på matriklen.

Der er møder og andre ting, der skal nåes og ordnes... der MÅ prioriteres... heldigvis er motivationen der stadig, og det går som det skal, mindst tre gange om ugen....

Et møde er nu aflyst, og får så pludselig tid forærende, så det lysner forude.

Mon ikke brombær og anden frugt kan stå og snurre over ilden, mens støvkluden svinges. Der er brug for gaver til de kommende julefrokoster, og hjemmegjort er altid dejligt at give.... og forhåbentlig modtage....

Nu..nu... lige straks....... går jeg i gang.....

5 kommentarer:

Lene sagde ...

Hold da op Jette, du er da mere landmandskone end jeg:-) hjemmelavede gaver, uhmm.

Jette sagde ...

Lene - min købe-fantasi rækker ikke særlig langt, så derfor må man jo finde på noget andet.... :)

Madame sagde ...

Det er nu rart at læse, at der er andre end mig, der er bagud, Jette. Jeg synes, der er så frygtelig meget, man skal nå lige i denne tid :-)

Jette sagde ...

Madame - Jeg er sikker på, at vi når det vi skal... og det i vores eget tempo :)

Marianne sagde ...

Du når det - det vigtigste er at du også giver dig tid til dig selv......